woensdag 30 maart 2011

VREEMDE VOGELS



Wij hebben in onze tuin een klein vijvertje, tot onze verbazing zagen we vanmorgen twee grote eenden er rustig in poedelen.
Volgens mij moet dat ongeveer zo gegaan zijn.
Moeder eend tegen vader , kijk kwek ik zie een zwembad.
Vader eend NEE moeder dat gaat toch niet dat is van een ander.
Niks mee te maken kwekte moeder, dat ding is er toch niet voor niets,
Vader weer NEE moeder ik schaam me rot.
Maar net als in het echte leven moeder had de broek aan.
Dus pa eend volgde gedwee,
en lichtelijk beschaamd gingen ze na een kwartier heerlijk poedelen weer op pad.

3 opmerkingen:

  1. Toch leuk dat ze zo'n klein vijvertje weten te vinden. Hou de boel maar in de gaten, straks zit moeders ergens in de buurt op een nest te broeden :)

    Groetjes
    Anda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wou precies hetzelfde zeggen als hierboven....ter info eendeneieren zijn licht groenig met een zweempje blauw erdoor heen.
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Anne,
    Ik zit hier te genieten achter de pc.....wat een leuk verhaal en dan ook nog in beeld gebracht ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen