zaterdag 23 juni 2012

Kaart voor Marianne

Hij is klaar, heel leuk om te doen maar wel veel werk al die laagjes,
Het Papier is van  My Minds eye , om het wat lichter en luchtiger te houden,
 heb ik  tussen elke drie lagen een kantlaagje gedaan.
en ook de stempel van Saray Kay met kant aangekleed,
De stansen die ik gebruikt heb zijn van Memorybox en een ronde nestabilitie.
Nog wat bloemetjes aan de randen, en nu naar hopen dat Marianne hem mooi vindt,
Marianne omdat je zoveel leuke dingen op je blog laat zien ,
waar volgens mij dankbaar gebruik van word  gemaakt,
zou ik deze kaart graag voor je verjaardag naar je toesturen.Groetjes Ank


Het voorbeeld


7 opmerkingen:

  1. Het is een schatje en weer van die mooie kleuren gebruikt!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is keigaaf geworden en je hebt prachtige kleuren gebruikt.
    Die stempeltjes zijn ook keigaaf, ga er zelf ook eens wat mee maken.
    Hardstikke leuk dat je de kaart gaat opsturen, liefs van je.
    Zie alleen geen email bij je dus als je mij een mail wil sturen dan geef ik je het adres.
    Staat rechts in de zijkant van mijn blog.
    Dank je wel voor het meedoen en ik wacht met spanning af tot die op mijn mat ploft.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ank,
    Wat een PRACHTIG kaartje is dit voor Marianne. Sarah ziet er SUPER uit met dat kant en die pareltjes ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er wat prachtigs van weten te maken Ank!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een prachtig kaartje. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook een prachtige kaart voor de candy van Marianne.
    Apart bewerkt met het kant.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje Ank, daar zal Marianne vast en zeker blij mee zijn.

    Liefs,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen